Question & Answer

Är det nått mellan er två eller? Alltså dig och victor :-)
 
Är victor din pojkvän?
Svar: Nej vi är bara jättebra kompisar :)
 
Vill gärna se hela outfiten:) <3
Svar: Här har du! Kram
 
Hur länge är victor i halmstad eller har han åkt tillbaka till jönköping?
Svar: Han kom tillbaka till Halmstad igår har jag för mig
 
Hej Moa! Hur länge håller dina gele naglar som du o moa gjorde? Vart gör du dina collage? DU ÄR SÅ FIIIN
 
Svar: Nu har jag haft dom i ungefär 1,5 vecka och vissa naglar ser fortfarande riktigt snygga ut. Vissa har jag pillat lite på och då har lite gått av. Annars sitter allt kvar förutom att det liksom växer ut med nageln så det blir ett mellanrum vid nagelbandet. Jag gör mina collage i photoshop. TAAACK PUSS
 
Amanda är väl utomlands? :O
Svar: Ja Amanda Nordquist är utomlands men jag var med Amanda Fritzon så det är två olika Amandor!
Postat av: Johanna

Hej! Jag fyller 15 om några dagar och vet inte riktigt vad jag ska önska mig, ska man önska sig något speciellt när man fyller 15 haha? Kan inte du göra ett collage med lite tips? Skulle vara jätte kul! Kram

2013-07-29 @ 10:04:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback