21 juli

 
Godmorgon people! Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter att jag varit med min älskade syster så kom Linnea till mig, åh saknat henne. Vi satt mest och pratade, var inne på datan och försökte klura ut vad vi skulle göra. Efter många misslyckade idéer så slutade vi i min säng framför en film. Sen typ vid halv 12 smsade Rebecka och frågade om vi ville med på fest. Efter hon försökt övertala mig i typ en halvtimme så vart jag taggad haha. Fixade mig på rekordtid, typ 10 minuter vilket är väldigt snabbt med tanke på att jag var osminkad, helt ofixat hår, myskläder och allmänt äcklig. Träffade sen Rebecka och Danni vid allé typ och så gick vi dit. Det var lyckat och hade kul! Kom hem vid 5 efter att äkta broder Johan hämtade mig. Så
snäll, tack igen. 
 
Nu är jag på stranden med Linnea, Dessie och Lovisa, mys. Det blåser bara en del men skit samma. Vi hörs senare för nu har jag suttit med mobilen och varit osocial i typ 5 minuter. Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback