-

 
Vilket pogram använder du när du gör dem där bilderna? Tacksam för svar! :)
Svar: Jag gör collagen på Polyvore.com!
 
Vem är adam?:)
Svar: Adam är en kille från Göteborg som också har en sommarstuga i Haverdal. Träffade honom första året när vi lärde känna de andra!
 
Hejsan moa Du är ju brun o så är du det på vintrarna oxå? Använder du brun utan sol? Kan nt du göra lite videosar o sånt visa ditt rum m.m :)
Svar: Hej på dig, skulle inte påstå att jag är speciellt jätte brun, nej jag är ett spöke på vintern typ.. Nej använder ej brun utan sol, aldrig testat det faktiskt. Ja det kan jag, tack för tipsen! :)
 
Kan du inte uppdatera om ett tag hur länge det höll? :)
Svar: Jo, det kan jag fixa! :)
 
Hej Moa! 
Jag har lite frågor om din navelpercing. 
Vart tog du den? 
Hur gammal var du? 
Gjorde det ont? 
Är den jobbig att ha där om man har vissa kläder å så? 
Det var nog allt :) Älskar din blogg <3 Kram
Svar: Hej, jag tog den på en piercingstudio vid odenplan, Lenas piercingstudio tror jag den hette. Jag var 14 år. Det kändes lite men det var under så kort tid så det var inte alls så farligt. Inte alls nu men i början kan det vara lite ömt, men kläder har nog aldrig varit ett problem. Man kan ha det mesta! Åh, tack sötis, kram
 
Hej Moa. Jag ska snart till London och jag undrar om du kan ge lite tips på shopping och vad man ska se/göra och så. Jättebra blogg och du är jättefin:)
Svar: Hm, först och främst alla märkesbutiker, de flesta finns där. Sen Forever 21, River Island, Primark, Victorias secret osv. Oxford street är väldigt bra gata med massa affärer! Tycker du ska se Big Ben! Sen vet jag inte så mycket mer för vi var mest där och shoppade och sen kollade konserten. Tack ska du ha, puss!
 
Hur gjorde du den där bilden? :)
Svar: Jag gjorde den i Photoshop :)
 
Kan inte du göra ett tips inlägg om bra hårprodukter?:)
Svar: Det kan jag fixa! Kram
 
Hej! Kan du inte göra ett inlägg nån gång där du tipsar om appar till iphone som du har eller gillar! Kram!
 
Svar: Fixar! :)
Postat av: Anonym

Hej Moa! Hur länge håller dina gele naglar som du o moa gjorde? Vart gör du dina collage? DU ÄR SÅ FIIIN

2013-07-22 @ 10:14:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback