Lite gästbloggning

Nu har Calle tjatat säkert 15 gånger om att jag ska publicera detta inlägg. Har absolut inte haft tid och det har ni säkert märkt då jag inte bloggat alls. Aldrig haft så mycket att göra känns det som. Skola, dans, träna, hinna se de programmen man har, vara med kompisar, planera osvosv. Men här kommer iallafall ett lite önskat inlägg från Calle som ligger hemma i hjärnskakning och har för lite fritid. Haha han är störd, men rätt gosig ändå<3
 
Hejsan. Jag är en kille som bor i Halmstad och är 16 år. Jag går på Sannarpsgymnasiet, samhälle-beteende-fotboll. Jag tänkte ta över Moas blogg helt å hållet för hon är helkass på detta med bloggandet.
Halmstad är direkt ingen vinterstad så de är helt dött här på vintern mer eller mindre. Jag roar mig genom spela FIFA, snusa och försöka få in mig själv på fester lite här och där när de går. Jag lärde känna Moa sommaren 2012 då mina kompisar träffade henne o Amanda året innan. Och vi blev tajta kan man ju tyvärr säga. Hänger mest med Moa och Amanda för dem har en stuga alldeles för sig själva. Så man kan ha någon fest, käka deras mat och bara ha kul. Dem gör ju som man säger, så har ju fått en och annan massage och ibland kan dem vara lite gulliga faktiskt. Vi alla brukar dra till Tylösand och bara sola i timtal och käka en baugetter från Baggemannen. Grillkvällar har vi också och spelar kubb en hel del. Det var allt från mig för denna gången. Mitt namn är Calle Berger. Om ni har några frågor till mig får ni gärna ställa dem vart man nu ställer frågorna. Ha ett bra liv och kom ner till Halmstad på sommaren. Tack o hej snus till dig!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback