Just nu är livet så bra som det kan bli.

 
Hejhopptjenatja! Bloggen har inte riktigt varit fokus nr1 denna vecka, okej inte på senaste tiden heller men aja. Har hänt en hel del sen sist kan man säga. I söndags så firades jag med släkten och det var god mat, gott fika, fina platta paket haha och fina Amanda var här. I måndags fyllde jag år, 17!! Hade en bra dag i skolan, mina favvotjejer sjöng för mig i matsalen (...), pluggade matte med Frida när vi kom hem, åt en jättegod middag med Frida, mamma och Amanda + massa fika på det. Jättebra födelsedag iallafall och Frida sov hos mig sen. Tisdagen bestod av att göra matteprovet som förövrigt gick bra, plugga och träna. Idag så hade vi ett tal om en själv som man skulle hålla på kommunikationen som gick jättebra. Åkte hem efter skolan och nästan direkt när jag kom hem så tränade jag. Körde först ett 15 minuters DVD träningspass, sen satte jag på min springskorna och sprang en runda på 30 minuter, sen en magvideo när jag kom hem (!!!). Känner mig så sjukt duktig alltså, och ni kan säkert förstå hur skönt det känns nu efter. Aja, ska hoppa in i duschen och försöka få tag på mamma (som öven fyller 40år idag, GRATTIS). Puss å kram
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback