Gårdagen



Alla hjärtans dag igår då, eller ja som vilket fredag som helst från mitt synhåll. Efter skolan så åkte jag, Andrea och Filippa till hm och jag fick med mig ett par byxor faktiskt! Efter det åkte jag oh Andrea hem till mig, gottade oss med allt möjligt, körde den där jävla öl nomineringssaken som förövrigt gick skit, fixade oss och åkte sen in till stan. Där träffade vi alla tjejerna och gick till en restaurang där vi bokat bord, såååå mys. Fick även lite presenter av tjejerna, TACK blev jättenöjd! Efter det åkte jag, Amanda och Linnea hem till mig och sov här. Nu ligger vi och kollar på gårdagens film som man somnade till, haha standard. Planerna för idag är träna, gå på tjejmiddag och sen på Daniels 18årsfest. Hur bra lördag som helst känner jag! Puss 
Postat av: Anonym

Kan du förklara varför man gör den där nominerings saks videon? tacksam för svar :)

2014-02-15 @ 14:24:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback