Senaste dagarna, lovet med andra ord


Onsdags
Vi åkte somsagt till Göteborg för att träffa lite vänner. Började med att jag träffade Simon sen åkte jag, han, Amanda, William och Kg till hans landställe. Vi köpte pizza/kebab, snackade massa, lyssnade på musik och krökade lite mot kvällen. Var verkligen jätte gos och kul. 

Torsdags
(ena bilden var från onsdagen). Vi vaknade och gjorde väl inget speciellt tills jag, Simon och Kg bestämde oss för att åka och köpa frukost (pizza lol). Vi åt det, städade och sen åkte "hem", alltså dit dom bor. Senare åkte vi till Kalle där vi kollade film, spelade "med andra ord", åt middag osvosv. Kväll bestod sen av att handla godsaker, kolla lite på tv, köra anden i glaset och bara umgås liksom. 

Fredags
Åkte hem från Göteborg *snyft* vid 11 ungefär. Var såååå trött då vi knappt sovit någonting. Men oavsett så blev det ingen vila för mig då det var full rulle dirket när jag kom hem. Träffade Filippa och Andrea för att prata om allt och senare dra ut med Amanda och Felicia. Det var en väldigt oklar kväll som spenderades på många olika fester. Tillslut hamnade vi hos ett killgäng vi känner och badade pool och bara hade det najs. Vi sov där sen. As kul kväll iallafall.

Lördags
Ställde klockan, åkte hem, hann endast duscha och sen bar det av mot mormor och morfars landställe. Där var jag hela dagen med släkten och firade påsk. Vi åt as god mat, solade, spelade kubb, sköt luftpistol på ölburkar osv. Jätte mysigt. Åkte sedan hem och åkte på fest med Amanda, Felicia, Andrea och Filippa. Det var as tråkigt iallafall och vi låg mest i ett rum haha. Mycket folk och opersonligt. Sov sedan hos Andrea med Filippa. 

Söndags (idag)
Vaknade vid halv 2 och insåg att det var sjukt grymt väder. Hela dagen spenderades på Andreas balkong i solen med frukost, hemmagjord klass, bra musik och massa skratt. Åkte hem vid 6 och träffade då Amanda och Linnea som jag sa. Bra dag iallafall och kan inget annat än att älska vädret!!!! 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback