Tjugotredje oktober

Hejhopp! Hur är det läget? Själv är det super. Dagen i skolan gick as fort verkligen. Hade även redovisning idag inför klassen som gick bara bra!! Lyckades komma ihåg vad jag skulle säga utan fusklapp och kollade knappt på min powerpoint så är nöjd. Glömde dock att säga en liten del men insåg efter att den delen inte var så viktig så det gör inget. Var såklart väldigt nervös innan så as skönt att det är över. Så nu får jag bara hoppas på bra betyg! Kom hem för ett tag sen och har sen dess endast suttit vid datorn och fixat en massa blogginlägg. Tycker min blogg är så tråkig just nu då den bara innehåller vad jag gör om dagarna, alltid samma bilder (dvs ett collage med bilder från dagen osvosv) boooring iallafall. Hade velat ha det som förut med massa bra systemkamerabilder osv men varken tiden eller orken finns där.. Men men. 
 
Resten av dagen/kvällen ska jag plugga så mycket som möjligt innan lovet och sen träna. Ska försöka träna riktigt hårt. Som jag skrev igår så måste jag komma igång med träningen igen då den trappats ner rejält och jag knappt rör på mig längre bortsätt från dansen. Så det måste ändras!! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback