Hello October

Ja, då var det första oktober idag då. Gud vad tiden går fort, hinner knappt med. Kändes som det var nyss det var första september och folk började säga att det var höst. Går väl lika fort tills det är november sen, ush. Kan dock inte låta bli att tycka att det är aningen mysigt. Det blir lite mörkare, alla mysiga outfits och innekvällar. Anyway, ska strax åka till skolan. Börjar 11 och slutar 20 över 3 så det är en skön dag idag. Efter skolan ska jag förmodligen hämta upp min nya iPhone 5 (!!!!!!). Längtat otroligt mycket efter denna dag kan jag säga. Sen blir det av mot Amanda där vi ska plugga innan dansen ikväll. Jäkligt taggad på den också, nu när vi har börjat med koreografin! Men ska fixa lite saker innan jag måste gå så vi hörs senare, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback