"Godmorgon"

- lite gamla webcambilder får duga pga bildbrist
 
Haha, vaknade vid 2 utan att ens vaknat till en ända gång, trodde klockan var typ 11 eller något men nejnej. Kanske var lika bra att sova ut då jag känner mig sjukt utvilad nu. Tänkte berätta lite snabbt om resten av gårdagen. Mötte upp Amanda och Daniel på bussen och drog till Markus. Var där bara ett litet tag, kollade film osv tills vi skulle dra hem då Johanna skulle hinna med en buss. Efter det åkte jag och Amanda till Elias ett tag där några var, även Felicia. Kom hem vid halv 4 och la mig då i sängen med nachochips, gucamole framför solsidan. Efterlängtat om man säger så<3333 Hyfsat lugn och lyckad kväll iallafall med mycket åkade och film/tv tittande. Juste, påväg hem sen vid 3 ungefär lyckades vi hoppa på samma buss som Natalija och dem igen, så det var lite sjukt haha. 
 
Idag då, eftersom jag vaknade nyss så har väldigt mycket av dagen gått. Men ska iallafall träffa Felicia när hon blivit klar. Vi ska även träffa Amanda sen men läste på hennes blogg att hon blivit sämre så hoppas hon kryar på sig och träffar oss sen. Vi har väl inte planerat än vad vi ska göra men att vi tre ska umgås är iallafall bestämt. Ja, så vi får se helt enkelt. Men vi hörs säkert under dagen för nu ska jag gå och äta tacos, kramis
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback