Frågor & svar

Kan du göra ett videoinlägg hur du lockar håret snälla?
 
Hur lockar/gör/får du håret som på headern? :)
 
Svar: Kan försöka fixa ett videoinlägg där jag visar hur jag lockar! :)
 
Åh snälla Moa kan du säga vart du har köpt din fina jacka som du har på bilden den ser grå ut jättefin! Har följt din blogg länge även när du bloggade med andra tjejen! Älskad din blogg kan du svara mig snälla puss
Svar: Den är köpt på Cubus för endast 499kr. Finns även i andra färger! Åh, gud vad kul att höra och klart jag svarar, puss på dig!
 
Vad använder du för effekt på bilderna? är det någon app? :)
Svar: Den effekten finns i nya iPhone uppdatteringen, på vanliga kameran :)
 
Vad är de för märke på din jacka? Den som du nyss köpte?:)
Svar: Det är inget märke på den! Det är en vanlig jacka från Cubus för 499kr! :)
 
Bor din syster också i norge?
Svar: Yes
 
Postat av: Amanda

Varför valde din syster att bo i Norge? Kram på dig finis!

2013-10-10 @ 01:02:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback