Den sextonde oktober tvåtusentretton

Nämen hej! Hur är det med er? Själv är det bara bra, sjukt mätt bara. Skolan var som vanligt. Var där en timme tidigare med några tjejer från klassen för att plugga. Vi har så mycket läxor nu, så då får det bli så. Men det är bara hålla ut en och en halv vecka till innan höstlovet, ALLTSÅ ÅH. Kom hem halv 4 ungefär och skulle egentligen börja plugga men slutade med att jag satt på facebook och rensade vänner, haha. Har velat göra det ett tag men aldrig tagit mig tid så nu blev det av, 350 stycken tog jag bort typ haha. Förstår inte ens hur jag blivit vän men hälfen av dem för jag inte vet vilka de är. Aja, nog om det. NU ska jag iallafall försöka plugga så får vi se om det går bättre den här gången. Juste, mamma kom hem med donken till middag, älska<3333
 
Hon ringde vid halv 5 ungefär:
Mamma: Hej, är du hungrig?
Jag: Nej det är jag inte.
Mamma: Okej synd, för jag är på Mc Donalds nu.
Jag: Okej jag skojade, jag är hungrig. lollololll
 
Puss och hejdå

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback