Sommaren 2013

Nu är sommaren öven och skolan börjar imorgon. Känns för tidigt att kunna säga så, tiden har gått så sjukt fort. Har iallafall haft en underbar sommar verkligen och inser nu hur jäkla roligt jag haft, som ni även kan se i collaget ovanför. Har läst känna sååå många nya och även många andra bättre. Har spenderat sommaren med folk jag älskar och har gjort en massa roliga saker. Det helt klart bästa på sommaren var, som många säkert redan listat ut, Haverdal. Behöver nog inte ge en förklaring till det utan kan bara säga att älskar det stället otroligt mycket, där jag mår som bäst och har som roligast, helt klart. Har även gjort en massa kul hemma också i sommar. Träffat massa folk, gått på roliga fester, haft mysiga middagar, varit i stan osvosv. Sommaren 2013 är iallafall en sommar som jag länge kommer att minnas 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback