off to Mallorca

Gårdagen spenderades med alla möjliga människor. Vaknade upp med Amanda N, kort därefter kom Amanda F och vi åt frukost samt kollade på AHS. Vid 3 åkte Amanda N hem och vi fortsatte kolla, jag packade inför resan osv. Vid 8 ungefär så träffade vi Kalle, Tim, Natalija och Vendela. Vi chillade mest ute, åt chips osv. Gick hem en kort stund för de andra hade andra planer men slutade med att alla dök upp utanför mitt hus och vi hade myskväll framför film! Kort sammanfattning om min dag och kväll.
 
Sen så kom jag på att jag inte nämnt alls att jag ska till Mallorca nu. Ska iallafall dit med min Mormor och ska vara där i en vecka. Alltså det ska bli såååå skönt att bara komma bort, till solen och värmen, bada och äta god mat. Åh. Jag säga redan nu att bloggningen kommer vara väldigt dålig om ens någon alls. Kan försöka göra något inlägg men lovar inget, så förvänta er inget alls så blir ingen besviken. Vill kunna koppla av helt och därför itne känna mig tvungen att blogga osv, ja ni fattar. Men kommer tillbaka om en vecka och då kör vi igång påriktigt igen! Men ni får ha det så bra i en vecka då så hörs vi när vi hörs, puss&kram
Postat av: Anonym

Finaste :*

2013-08-12 @ 02:13:05
Postat av: Anonym

//brownie ;)

2013-08-12 @ 18:16:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback