Sova under bar himmel

Hej på er! Jag och Amanda bestämde oss för att bara ha en riktig myskväll då vi inte orkade hitta på något annat. Kom hem till Amanda vid 9 ungefär och sen dess har vi suttit ute och pratat, lyssnat på musik, ätit middag rond 2 och även bäddat våran säng. Och inte vilken säng som helst, vi ska nämligen sova under bar himmel på en madrass. Alltså åh vad mysigt! Vi ska ligga och kolla Gossip Girl och bara ha det bäst.
 
Imorgon ska vi gå upp rätt tidigt för att fixa oss inför en shoppingdag. Först ska vi in till stan och gå i alla affärer där och sedan hämtar Amandas pappa upp oss och vi drar vidare till en outlett. Hur nice? Hoppas verkligen att jag hittar lite nya kläder, tröttnat så på alla mina. Och juste, på tal och kläder. Har rensat min garderob nu och tänkte därför ha bloppis! Låter det bra? Kommer lägga upp den så fort jag fotat alla kläder. Puss
 
Postat av: Anonym

Jättekul med bloppis :)

2013-08-04 @ 00:42:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback