Godmorgon

Hur mår ni? Själv mår jag bara bra. Skönt med sovmorgon till 11! Om en halvtimme går bussen mot gullmars där jag även möter upp Emma så tar vi sällskap till skolan. Håller nu på att käka frukost, faktiskt första gången jag gjort en ordentlig frukost sen vi började skolan. Kanske för att klockan är lite senare nu än vad den brukar vara. Efter skolan så ska jag och Amanda vara barnvakt åt Wilmer och Milla. Ska vara det väldigt länge, ända till dom ska gå och lägga sig så det blir laga middag osv. Mysigt! Ja, det var planerna för idag! Puss
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

2013-08-27 @ 12:53:37
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Magda

Så fin bild du har som header på dig!

Vill bara tipsa dig om att jag ger ut 500kr rabatt på min blogg till alla mina läsare! Kika in o kolla så gäller även detta dig!

2013-08-27 @ 13:09:23
URL: http://nattstad.se/thisisthenewshit
Postat av: elin en trappa upp

Vilken härlig frukost!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback