FÖRSTA AUGUSTI

Godmorgon bloggisen! Första augusti idag då, ush vad tiden går fort. Snart är sommarlovet slut liksom.. Aja, igår träffade jag Amanda vid halv 8 ungefär och vi gick hem till henne för att äta tacos. Vi satt vi bordet jätte länge och pratade med hennes föräldrar om allt möjligt. Så mysigt att äta middag med hennes familj för hennes föräldrar berättar alltid massa historier från när de var små! Anyway, sen skulle vi sova hos mig så vi cyklade hit vid 11 ungefär i åskvädret.. Vi satt mest och pratade hela kvällen. Nu har vi vaknat och Amanda skulle iväg en stund men kommer tillbaka till mig lite innan 5. Då ska vi se till att hitta på något så får se vad det kan bli. Vet inte vad jag ska göra medans, får se vad jag känner för! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback