Dagen

Dagen spenderades i stan och det började med att jag och Amanda åkte till Gamla Stan för att ta headerbild. Alltså från början gick det åt helvette, det blåste som fan så mitt hår vägrade bli bra. Sjukt arg var jag. Men vi gav ej upp utan fortsatte tills min kamera dog, smart där att inte ladda den helt vet.. Men kom hem och såg bildena och blev rätt nöjd iallafall så det var bra! Efter det så åkte vi till drottninggatan för att kolla i lite affärer och jag fick med mig ett par byxor som jag kan visa sen! Sen smsade Julia och undrade om vi kunde ses så vi mötte upp henne vid donken för att äta middag. Hon hade börjat sin nya skola idag så vi pratade lite om det och lite catch up talk för det var ett tag sen. Sen när vi precis fått vår mat så ser vi Natalija och Amanda L i kön, sjukt random. Jättekul att träffa dom, länge sen! Vi satte oss alla och åt, pratade om en massa saker och hade det bara trevligt helt enkelt. Kom hem vid 6 tror jag det var med Amanda och vi satt och fixade med bilderna & desingnen (som kommer när som helst!!!), kollade Idol med mamma osv. Nu har hon precis gått och jag sitter vid datorn. Kommer väl gå och lägga mig om ett tag då jag måste ställa om tiden inför skolan, kollar säkert något GG avsnitt eller så. Aja, vi hörs imorgon, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback