Bloppis- allt under hundralappen!!

ALLA KLÄDER PASSAR PÅ DOM SOM HAR STORLEK XS OCH S!!
 SÅLD
Linne (använd 1 gång) för 40kr SÅLD
Linne (använt fåtal gånger) 50krSÅLD
Stickad tröja för 60kr SÅLD
Tjocktröja för 40kr
Stickad tröja för 50kr SÅLD
Linne för 40kr
Tjocktröja för 20kr
Tröja med nitar för 60kr SÅLD
Hollisterlinne för 60kr SÅLD
Tjocktröja för 40kr
Linne för 30kr (märket blev lite snett men sitter annars mitt på)
Tröja för 20kr
Jeansshorts stl.32 för 70kr
Hollister t-shirts för 60kr/st
Byxdress för 30kr/st eller båda för 50kr
Linne för 40kr
Jeansleggings för 50kr stl xs
 
Är ni interesserade av något så skriv på min kik: mwetterdal eller på min facebook där jag heter Moa Wetterdal (länk i sidoprofil). Jag fraktar inget utan kan gärna mötas upp, i stan, vendelsö eller liknande. OCH HÖR INTE AV ER OM NI SEN SKA ÅNGRA ER! :)
Postat av: Mikaella

Åh den första vita peplum toppen och den gröna med nitar var asfina!!! Men vet inte om jag har pengar just nu... Men om de finns kvar om ett tag så är jag intresserad :) miss yoooou btw!

2013-08-31 @ 00:07:44
URL: http://mhbs.blogg.se
Postat av: Lizzie

Guuuud va synd att du inte fraktar! Hade så gärna velat köpa fyra saker :(

2013-08-31 @ 12:34:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback