Mycket på en och samma gång


Hej på er alla! Hur är det med er? Själv är det bara bra bortsätt från förkylningen som verkar trivas i min kropp. Dock inte ens varit sjukt länge kom jag på med ändå haha. Känns lite surt nu när jag precis kommit igång med träningen efter Thailand. Aja, what to do. Har varit mycket i skolan idag känns det som. Tänker inte gå in på detaljer eller så för det är inte nödvändigt. Idrotten som jag även hade tänkt att skippa pga förkylningen fick jag vara med på ändå, som dommare istället. Är iallafall hemma nu och väntar på ett samtal som bör komma inom kort, lite smånervös känner jag haha. Men det går nog bra!! Bortsätt från det så ska jag plugga idag till ett prov vi har imorgon och sen följa med till dansen för att kolla på. Känner att jag måste hänga med i koregrafin även fast jag inte kan dansa. Yes, ni får ha det bra sålänge så hörs vi senare, puss

Juste, vädret känner jag kan gå och jag vet inte vad. Från vår till snöstorm, från vinter till slask, och enligt vädret står det att det ska bli sol och 10+ in mot helgen. Fucked up. Välkommen till Sverige känner jag..!
Postat av: emma

Hej! Vilken app använder du för att göra bilderna sådär vända emot varandra typ (som på bilden i det här inlägget)? Skulle vara supertacksam för svar! Kram! Jätte bra förresten!! <3

2014-03-25 @ 17:56:59
Postat av: emma

Jätte bra blogg* haha ! <3

2014-03-25 @ 17:58:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback