My life be like ooh ahh


Godmorgon! Gårdagen blev hyfsat lyckad. Kom hem rätt bra tid efter en hel del krångel på hemvägen.. Men med en del jävla tur så slutade allt bra ändå haha. Vaknade för en timme sen och har sen dess packat, fixat mig lite smått osv. Snart ska jag åka till affären för att handla lite sen ska jag till Elin. Där ska vi alla tjejer ha brunch, alltså de ska bli så mys och gott. Vi har försökt få in det här ett tag nu men aldrig riktigt hittat en dag som passar. Så vi ska vara där ett tag och äta massa gott och bara umgås! Efter det åker jag hem till Frida och är där tills kvällen då alla andra också kommer. Vi ska fixa oss, föra och tagga in inför kvällen då det blir fest. Tror det blir riktigt grymt faktiskt, taggad. Alltid lika kul att få ihop det så man festar med alla tjejerna!! Aja, ska fixa det sista men vi hörs senare med förmodligen en massa bilder från brunchen, puss å kram

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback