#tbt

Hej fina ni. Hur mår ni? Själv mår jag toppen! Slutade 12 idag vilket var hur najs som helst. Kommer att sluta 12 på torsdagar i några veckor framöver för vissa i klassen simmar och annars ska man komma på en egen dans att spela in. Så det var det vi gjorde efter skolan. Så sjukt kul tycker jag haha. Kom hem väldigt tidigt ändå och satte mig direkt för att plugga. Efter ett tag gick jag till Amanda och körde intervall + styrketräning. Fysatan, jobbigt kan man säga. Ligger i min säng nu i alla fall och ska nog sätta på en film för att somna till den. Imorgon är det fredag och planerna för helgen är superduper. Aja, hörs förmodligen imorgon, kramis
Postat av: Anonym..

Jo jag mår bra tackar som frågar fina du

2014-01-24 @ 13:09:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback