One little lucky bird

Hade mys med Amanda. Vi kollade film, lagade mat, bakade, lyssnde på musik osvosv. Vid sju ungefär tog jag bussen in mot  stan för att träffa Amanda, Linnea, Felicia och Betty. Vi satte oss på café 60 (haha standard) och åt, snackade osv. Efter det åkte alla förutom Betty till Linnea och avslutade kvällen där nerbäddade i soffan. 
 
Åkte hem på morgonen från Linnea och åstakom inte mycket mer än att städa rummet den dagen. På kvällen sen så mötte jag upp allra bästa tjejerna i stan för att kolla på bio. Vi såg Paranormal Activity som förövrigt var bra tycker jag, och läskig haha.. 
 
Första skoldagen var idag då. Gick rätt fort men kanske för att jag gick efter lunch för att jag skulle till tandläkaren. Innan det lyckades jag och mamma även åka till banken för att fixa lite grejer. Jag var barnvakt till mig och sen kom Amanda hit. Vi körde ett träningpass från en DVD som var skit jobbig, men riktigt skönt nu efteråt. Nu när skolan och rutinerna är igång så innebär det sjävklart att sätta ingång med träningen också! Vill ju vara hyfsat i form när jag åker till Thailand i februari, längtar!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback