New week

Hej kära ni! Måndagen avklarad, gick väldigt fort. Efter skolan så gick jag och Frida runt lite i stan för att lämna CV till olika ställen som vi är intresserade att jobba på. Gick bra. Vi ska fortsätta lämna lite fler på torsdag. Måste verkligen skaffa ett jobb nu för det är såååå mycket saker som jag gärna skulle vilja göra detta år och måste ha pengar till. Efter det åkte jag hem och Amanda hoppade på samma buss. Vi åkte hem till mig och käkade middag, la oss i sängen ett tag (somnade lite hehe) och sen körde vi dagens träningspass. Sjukt skönt att ha det gjort. Nu ska jag hoppa in i duschen, skriva lite på ett arbete i idrotten och sen lägga mig. Ska försöka komma i säng så tidigt som möjligt för märkte tidigare idag hur trött jag var...
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback