I leave my heart open but it stays right here empty for days



Hej kära bloggläsare! Mår ni bra? Själv mår jag toppen. Lite trött bara och känner mig ful som fan medan jag sitter här osminkad med finaste kläderna på bussen. Igår så åt jag och Amanda iallafall middag hos farfar och det var jättemysig. Åt en supergod pizza, mmmm. Sen fixade vi oss lite och mötte upp Tove, efter många om och men mötte vi också upp Pippan och Emma. Orkar inte berätta detaljerat om kvällen då den inte riktigt blev som vi hade tänkt oss men men. Vi hade kul iallafall och åkte runt halva Sverige kändes de som. Kvällen slutade iallafall hos mig med Filippa och Tove. Vi lagade nattkäk och satt uppe till 6 ungefär. Supergos. Efter en seg dag hemma hos mig så är jag nu påväg till Linnea. Planern för kvällen är oklara men den kommer iallafall spenderas med Linnea och Felicia. Puss sålänge

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback