Igår va gos

Hej finisar! Bloggade inte igår pga inte tid + att min mobil dog och hade inte laddare. Sov iallafall hos Linnea i söndags och vi hade planer från kvällen som sket sig så det slutade på donken med följd av maraton med barnfilmer. Supergos. Dagen efter vaknade vi kl2 och kollade på lite film igen tills det var daga för mig att åka hem. Åt middag, fixade mig och sen åkte jag in till stan för att fika med lite folk. Det var supermysigt verkligen och vi satt där i över 3 timmar. Gos. Efter det åkte jag, Frida, Tove och Mira hem till Tove och vi alla sov även där. Vi la oss nästan direkt i sängen och pratade om allt möjligt. Vi gick upp halv 10 i morse vilket är bland det tidigaste jag gått upp detta lov. Sjukt. Men nu gäller det att börja ställa om dygnet lite då jag börjar i skolan på torsdag.. Nu är jag iallafall hemma hos Amanda F som jag förövrigt inte träffat på jättelänge!! Vi har precis lagat lunch och ska nu kolla på This is us och äta choklad. Orkar inte skriva mer för bloggar från mobilen så vi hörs



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback