Dagen

Hej på er!! Vaknade vid 12 ungefär och efter ett tag bestämde jag och Amanda oss för att mötas i stan. Kom dit och träffade strax efter kära syster för att gå på stan med henne. Vi kollade i massa affärer så efter ett litet tag blev både jag och Amanda trötta och fett otaggade på att gå på stan. Runt 5 iallafall gav vi upp och jag & Julia åkte till farfars lägenhet för att spendera kvällen med pappa som är i Sverige nu. Vi chillade lite hemma, gick ner på affären och handlade gotta till kvällen och sen bestämde vi oss för att gå till Hard Rock Café för att äta middag. Det var så sjukt gott och mysigt. Efter det gick vi hem igen och satte oss framför en deckare som faktiskt var riktigt bra. Nu ligger jag fast klistrad i soffan haha, lat. Lugn och skön kväll iallafall!! 





(en julklapp som pappa hade med från Tilda, tack!!!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback