Never leave someone who touches your soul more then your body.

Ja, jag suger på att blogga jag vet och det har jag även hört dagligen på senaste tiden. Det har inte varit något speciellt worth telling för har i princip gjort samma sak som jag alltid brukar. Dvs skola, vänner, träna, plugga, kolla paradise hotel haha. Så känner att det blir rätt uttjatat, och sen ska jag inte heller komma undan med att jag inte har så stor ork och i många fall glömmer bort helt. Aja, helgen var iallafall bara bra. Var med Filippa och Andrea efter skolan i fredags. Vi gick och köpte billys panpizza + godis + choklad och gick sen hem till Andrea. Där var vi tills de blev spontan utgång med några andra friendoz. Bra kväll. Vi sov hos Andrea sen och där var jag till eftermiddagen ungefär. Åkte sen hem och Linnea kom till mig. Det slutatde med att vi hade grov innekväll med godis och filmtittande. Somnade halv 11 (första gången på en helg sen gymnasiet) och det var sååå skönt. Gjorde inget på söndag som är värt att berätta, så ja. Det var min helg det. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback