För jag har trillat dit jag har fallit jag har vaknat.


Äääääntligen fredag, känns hur bra som helst. Ställde tydligen klockan lite för tidigt idag då jag hade en timme kvar att äta frukost efter jag fixat mig. Dock var det as skönt, älskar att ligga i sängen och lyssna på musik på morgonen men hade jag valt hade jag nog sovt en halvtimme till haha. Är påväg till skolan nu iallafall och hoppas dagen går fort. Efter skolan ska min idrottsgrupp träna lite på vår dans sen ska alla tjejerna åka och fixa lite grejer. Efter det åker vi och handlar pizza/kebab för att dra hem toll Elin. Där ska vi vara och käka, fixa oss och tagga inför kvällen. Vi ska nämligen på fest och det ska bli skitkul. Det kommer vara massa folk från Thorén där så jag tror det kommer blir grymt!! Har inte så mycket mer att säga så vi hörs senare idag om jag har tid, annars imorgon! Puss på er

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback