Torsdag

Hej på er! Är lite svårt att försöka blogga ofta när man har en del att göra, i skolan osv. Sen ibland blir det så att man tappar orken och ja. Ni förstår säkert! Men hur är det mer er då? Själv är det bra faktiskt, till skillnad mot vad min dag har varit. Har haft en sån där fuldag ni vet då allt bara känns fel, varit nere och jävligt trött på det. Höll seriöst på att somna på lunchrasten och sista lektionen.. Inte så konstigt kanske när man gick upp 6 i morse, haha. Allt känns iallafall bättre nu och har fått lite mer energi, så nu är det bara ladda upp till zumban ikväll. Ska bli grymt kul att bara dansa loss, täka på lite annat osv. Snart kommer Amanda hit och vi ska laga hemmagjord pizza, mums! Återkommer nog någon gång innan dansen, puss
Postat av: F E L I C I A

jag går senast upp vid 6 varje dag ;)
Fast det var jobbigt för mig i början, har dock börjat vänja mig nu!

2013-09-12 @ 18:13:22
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback