Showdance

Hola amigos! Hur är det med er? Själv är det bra, bra dag. Vaknade upp med Amanda och vi fixade oss, åt frukost och sen var det dags att gå mot bussen. Kom till skolan precis när vi började och då hade jag kollat fel dag så var på fel våning. Insåg då att vi hade matte och sprang fort som attans ner. Tror ni inte då att jag har kollat fel klassrum så jag var tvungen att springa upp en våning igen?? Jo.. Kom inte till klassrummet flåsandes som jag vet inte vad haha. Efter skolan åkte jag och Tove en liten sväng till stan för hon skulle köpa en grej och jag skulle kolla på en jacka (som jag förövring kommer att köpa imorgon!!!). Efter det åkte jag hem till Amanda och åt mat, sov lite, kollade GG innan dansen. Dansen gick jättebra och det var superkul. Har fått världens bästa låt som vi ska ha på uppvisningen så det blir grymt! Ska duscha nu och sen blir det sova då jag har utvecklingssamtal kl8 imorgon.. 
 
Om ni har märkt att bloggningen blir mer och mer sällan så är det för att jag inte ofta har ork. Sen måste man ha bilder till inläggen som jag inte alltid har och då blir det inget av det. Så förvänta er inte jättemånga inlägg som förut på ett tag till jag får tillbaka det suget jag hade innan, för vet att det kommer komma snart! Men så länge så ska jag iallafall försöka så ofta jag kan! Puss & Godnatt

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback