Så mycket att göra

Hejsvejs! Fulle rulle hela tiden och därför är bloggen inte prio 1. Dagen i skolan var bra, slutade vid 3 och åkte då först till Värmdö där jag träffade Amanda och Rebecka för att få en klänning och sen bar jag av hemmåt. Sen jag kom hem är det ända jag gjort pluggat, ätit, duschat och planerat morgondagen. Imorgon är ingen vanlig torsdag, hahahah å gud vad fult det lät, aja det är iallafall nollning och inspark! Sjukt taggad!!!! Slutar 12 imorgon pga inställd idrott och då blir det åka hem till Amanda och lämna av alla grejer, efter nollningen sen så ska jag, Diana och Emma skynda oss till Amanda där även Linnea och Felica är. Då fixar vi oss inför kvällsnollning och sen inspark. Av det vi fått veta låter det grymt och längar jätte mycket!! Efter insparken så sover vi alla tjejer hos Linnea. Riktigt kul. Kan säga redan nu att jag förmodligen inte kommer hinna bloggar imorgon och ni förstår nog varför. Men kommer tillbaka så fort jag kan!
 
Nu ligger jag iallafall i min säng och myser med bullar framför Idol. Är sjukt glad, lycklig. Jälvigt taggad inför imorgon, helgen osv. Livet leker, nu iallafall haha. Hoppas mobilen löser sig snart också, aja det blir bra dethär! Ska sluta skriva nu för känner att jag börjar skiva massa onödigt haha. Puss på er alla!!
Postat av: Anonym

du ser orange ut på din header :o

2013-09-19 @ 14:57:01
Postat av: Anonym

Vad är nollning och inspark?

2013-09-19 @ 21:27:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback