SÅ JÄVLA ARG

ALLTSÅ KAN INTE ENS BESKRIVA MIN ILSKA JUST. SÅ SJUKT JÄVLA ARG OCH TRÖTT PÅ DENNA VÄRLD!!! Påväg hem från skolan idag så blev min mobil stulen. Ni vet när det är sjukt mycket folk på tunnelbanan så alla måste stå typ i varandra? Ja, så var det idag OCH TROR NI INTE ATT EN EFTERBLIVEN FATTIG JÄVEL LYCKAS ROTA I MIN FICKA OCH TA MIN NYA IPHONE 5??? JO... Dessutom var det EN MÅNAD gammal och innan jag fick den så blev min tidigare också stulen. Alltså varför just jag?? Förstår inte vad det är för fel på folk. Nu vet ni det iallafall och det var därför jag inte bloggat på hela dagen. Har varit lite annat att tänka på.. Fyfaaan säger jag bara.
Postat av: Boel

Gud vad tråkigt, stackare!!

2013-09-18 @ 14:52:01
URL: http://bowelz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback