Like old times

Är hemma nu från en supermysig kväll. Åkte hem till Linnea två timmar innan ungefär och sen åkte vi till stan. Alla tjejerna möttes upp vid sågen förutom Ida och Julia som vi mötte upp i stan. Vissa var ett tag sen man såg så det var superkul! Vi åt på en thai/sushi restaurang vid tc som hade bufé, alltså sjukt gott var det. Så ni kan ju bara tänka er hur proppmätt jag är just nu.. Så satt vi ett bra tag, pratade, skrattade, åt osv. Riktigt mys. 
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen tänkte jag lägga mig i min säng och kolla på senaset PLL avsnittet då jag somnade sist jag skulle se det (som vanligt..). Så vi hörs imorgon helt enkelt! Avslutar med ett par bilder från kvällen.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback