Last night

Hej på er! Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter att jag, Linnea och Amanda åt tacos med min familj så åkte jag hem till Amanda och Linnea hem. Hemma hos henne så fixade vi oss inför kvällen och väntade sen även in Linnea, Felicia och Andrea. Ungefär vid 10 så drog vi ut till en fest men var inte där längre än en halvtimme innan vi bestämde oss för att dra till ett annat ställe. Vi tog taxi (så värt) och det roliga var att vi var fem stycken, alltså en för mycket. Men lilla Amanda lyckades smita in i taxin och lägga sig i mitt knä så han märke inget, haha dör. Det var iallafall lyckat på det andra stället och vi var där till halv 4 ungefär och då drog några av oss till Elias för att bada jacuzzi. Efter alla slutlingen vart samlade åkte vi hem och alla kom hem till Amanda strax efter 8, haha sjukt. Snacka om att vi var helt döda och slocknade på en gång efter lite frukost. 
 
Vaknade vid 2 och tog det mest lugnt hos Amanda alla tjejerna. Åkte hem vid 4 och har sen dess tagit ett skönt bad och gjort mig fräsch, snackat telefon med min syster, pluggat lite so och bara varit inne på datan. Ska försöka lägga mig rätt tidigt ikväll så jag kan vila upp mig inför kommande skolvecka. Inte så sugen på måndag igen kan jag säga.. Aja, har inte så mycket mer att säga så vi hörs. Puss
Postat av: Lisa

Vad använder du för effekt på bilderna? är det någon app? :)

2013-09-30 @ 00:08:44
Postat av: Anonym

Är du på g med någon? Vem isf? :P

2013-09-30 @ 12:10:53
Postat av: Frida jungberg

Åh snälla Moa kan du säga vart du har köpt din fina jacka som du har på bilden den ser grå ut jättefin! Har följt din blogg länge även när du bloggade med andra tjejen! Älskad din blogg kan du svara mig snälla puss

2013-09-30 @ 21:07:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback