Hej igen

Har inte bloggat på några dagar då jag verkligen inte haft lust. Har varit så mycket annat så det har liksom inte blivit av. Aja, kan berätta lite då vad som hänt de senaste dagarna.
 
I torsdags så var jag i skolan som vanligt. Hade över 2 timmars lunchrast så jag, Emma och Diana drog till subway och satte oss sen på gräset i en park. Satt där och åt, pratade, solade lite osv. Supermysigt! Sen hade vi våran första idrottslektion. Kul men lite jobbig då min kondition är påriktigt sämst. Åkte sen hem och pratade med mamma väldigt länge, åt middag och sen kom bästavän hem till mig för att sova över. Hon överraskade även med en Ben & Jerry glass, en som jag tidigare sagt att jag varit väldigt sugen på. Alltså det finns ingen bättre än henne. 
 
I fredags så var jag i skolan som vanligt och sen efter så åkte jag, Amanda och Felicia först till något ställe som Felicia behövde åkta till. Sen åkte jag och Amanda hem och insåg då att vi hade väldigt brottom in till grönan där Nause skulle spela. Fixade oss och åt lite och sen bar vi av mot grönan. Mötte även upp Linnea på vägen. Det var en sjukt rolig kväll. Träffade massa som man kände, dansade som bara den, sjöng osv. Efter det åkte vi med några från skolan till donken och försökte bestämma vad vi skulle göra. Efter över en timme så slutade det med att jag och Amanda åkte hem till henne. Somnade nästan direkt när vi kom hem då vi var helt slut.  
 
Nu vaknade vi precis och ska strax göra supergod frukost. Åh, är så hungrig. Har inga planer för idag så det återstår att se helt enkelt. Puss
Postat av: josephine

Fin blogg du har!
Just nu har hag frågestund i min blogg, så om du har lust så kan du passa på att fråga något. Ha annars en super bra lördag! :) kram

2013-09-07 @ 11:42:02
URL: http://nattstad.se/josephineF

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback