Bra kväll

Godmorgon buddies! Riktigt lyckad kväll igår. Började med att jag, Linnea och Amanda åkte till grönan och kollade lite på Oscar. Kände igen två låter (hehe) men annars var det bra, mysigt! Vi kom lite sent så hann inte se så mycket men det räckte gott och väl. Sen träffade vi Felicia, Andera och deras kompisar som vi gick runt med lite. Träffade även på en massa man kände så vi var alltså kvar ett tag på grönan efter. Sen skulle vi försöka hitta något att dra vidare på men det gick inte så bra. Men sen bestämde vi oss för att jag, Linnea Amanda, Felicia och Hanna skulle dra till Vendelsö och där träffade vi även lite killkompisar. Det slutade med att vi alla drog hem till Amanda och det var jättetrevligt faktiskt. Vi hade inte så höga förväntningar på kvällen men det slutade iallafall bra!
 
Vaknade vid 9 (?) efter 4 timmars sömn men var jättepigg ändå haha. Sen dess har jag, Amanda och Linnea ätit frukost, haft girltalk osv. Planerna för idag är oklara men Amanda sover iallafall hos mig! Hörs senare idag, puss
Postat av: Tyra

Fina Bilder!
Jag ville verkligen åka och se Oskar Linnros men hade åkt innan dess så kunde inte :(

2013-09-15 @ 06:20:09
URL: http://tyralofqvist.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback