Bra dag

Hej fina ni! Hur är det med er? Själv mår jag jättebra! Kul att hälsa på lyckeby imorse även fast inte alla lärare som vi hade velat träffa var där. Saknar skolan men hade inte velat gå kvar om jag fick välja, trivs så bra där jag går nu. Skoldagen var iallafall bara bra, hade väldigt kul faktiskt. På luchen satt jag, Emma och Diana i solen med godis och dricka, mys. Vi var inte så hungriga så fick bli så! Slutade vid halv 4 och åkte då sällskap med några hem, hämtade danskläder hos mig och sen cyklade jag till Amanda. Är nu här och vi ska strax äta middag. Nu är jag däremot sjukt hungrig haha. Men ska ta och fixa ihop ett outfit inlägg nu så hasta la vista!
Postat av: Anonym

Varför dricker Diana en näringsdryck istället för att äta godis och dricka?

2013-09-10 @ 22:22:51
Postat av: Anonym

Varför dricker Diana en näringsdryck istället för att äta godis och dricka?

2013-09-10 @ 22:23:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback