What I've been up to

Åkte in till stan för att möta upp tjejerna och då ringde Amanda och ville joina. Tur det för hon var i närheten och alla var sjukt sena.. Jag och Amanda tog platser och efter ett litet tag så kom även Filippa. Vi satt och pratade om lite allt möjligt i väntan på dem andra. Förr eller senare kom Felicia, Frida, Andrea, Jacob och Sebastian. Vi beställde då fika, gos. När vi var klara så gick vi en promenad i stan och pratade. Riktigt mys faktiskt, fast det blev dock lite kallt efter ett tag. När det var dags för alla att dra sig hemmåt så åkte jag och Amanda till Elias där även Emil och Ramus var. Vi kollade film, åt popcorn och pratade i stort sätt hela natten. Somnade vid 6 ungefär och gick upp vid 8 då Amanda skulle till stallet, inte så kul kan jag säga.. 
 
Åkte hem och duschade på en gång. Efter det slocknade jag nästan direkt i sängen och sov i en och en halv timme kanske. När jag vaknat till, pratat med mamma lite så började jag fixa mig. Jag, Amanda och några skulle nämligen åka skridskor (ja ni hörde rätt???) men det slutade med att det bara blev jag, Amanda och Emil. 
 
Så ja, till skridskor delen.. Minns inte alls att det var så svårt. Var seriöst bambi på hal is, överdriver inte någonstans. Jag sög, haha. Trots det och smärtan i fötterna så var det rätt kul. Åkte i ungefär 45 min och sen drog jag och Amanda till stan för att hämta ut min iPhone 5 (!!!). Alltså kan ni fatta vilken befrielse att äntligen få en välfungerande och egen mobil efter allt strul? Sjukt jävla skönt. 
 
När jag kom hem så serverades en rikigt god middag, alltså ni ser ju bara<3333 Hade egentligen planerat att ha myskväll med Felicia och Amanda ikväll men båda var så trötta så det slutade med att alla skulle vara hemma och ses imorgon istället. Kollade då Elsas värld, lite tonårsbossen och sen snackade jag telefon med Amanda. Vi konstaterade att båda hade sjukt tråkigt och det slutade hemma hos Daniel framför film med massa gottis. Mysmysmys. 
 
Gick hem ensam i mörkret och var livrädd. Trodde jag skulle bli förföljd eller något men det gick ju bra. Ligger nu i sängen skriver detta, haha. Ska nog försöka sova nu, lyssna på musik och blunda. Åh. Natti!
Postat av: Diana

Haha shit vad kul med skridskor :D Fast de gör ganska ont i fötterna o man ramlar hela tiden! (Jag gör det i alla fall)

2013-10-31 @ 12:13:59
URL: http://dajvs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback