Söndag



Hola people! Kvällen igår slutade med att jag, Amanda och Amanda F drog på en fest i tyresö ett tag. Det var väl helt ok, satt och pratade med några sen drog haha. Vi var så trötta och ville hällre åka hem och kolla på film. Alla sov hos mig fast mycket filmtittande vart det inte. Jag och Amanda somnade nästan så fort vi la oss i sofffan så Amanda F fick kolla själv, haha skruttis. Det var skönt att sova iallafall, hade innan bara sovt knappt 3 timmar på hela helgen. Vi vaknade till halv 1 och har sen dess bara ätit frukost, kollat American Horror Story och dött i sängen. Just nu sitter jag och Amanda på bussen påväg in till stan för att köpa några biljätter. Ush känner mig så ful. Har på mig samma smink som i lördags morse fast har sminkat på lite nytt. Somnade med smink och ush, får ta en lång dusch dirket när jag kommer hem sen. Vi hörs då, puss 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback