Senaste dagarna

Torsdags- efter skolan så åkte jag hem och tog det mest lugnt innan dansen började. Det gick bra, var skitkul osv. Som vanligt helt enkelt.
 
Har redan berättat om min fredag och det var somsagt skitkul!!!
 
Jag och Amanda satt och kollade på bilder från dagen, åt kebab, pizza osv. Mys! Sen åkte vi hem till mig och hade pressentöppning med pressenter från mig och mamma. Amanda blev så glad så hon började nästan gråte, älsklingen min. <3
 
Då det var full rulle dagen innan så var vi helt slut så orkade då inte dra ut eller liknande. Vi bestämde oss istället för att möta upp finisarna Felicia och Linnea i stan för en fika på Café 60! Hur mysigt ställe som helst. Vi satt där och pratade om en massa saker i nästan 3 timmar. Bra kväll. Efter det åkte jag och Amanda hem till henne, var lite med hennes föräldrar och sen somnade vi. 
 
Idag fick jag skjuts hem av Amandas pappa och sen har hela dagen bestått av att plugga. Har hänt då och då det slutat vid mobilen och datorn men har faktiskt fått en hel del gjort. Dock väldigt mycket kvar som jag får ta imorgon.. Har så sjukt mycket i skolan just nu. Nästan något i varje ämne. Aja, det är bara kämpa på de två sista veckorna innan höstlovet!
Postat av: Matilda

vilket tema på din blogg har du? :) kram!

2013-10-13 @ 23:19:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback