Nu jävlar ska jag börja

 
Postat av: Sandra

Har du läst om vad natalija skrivit om dig/er på hennes gemensamma ask?

Frågan var "vet inte vad som hänt mellan er men tycker inte du att det är överdrivet att säga att du inte känner henne längre? Ni var bästavänner länge, och du svarade ganska omoget på kommentaren.."

Svar - Just sayin tycker inte alls att det var överdrivet att svara så. när vi fortfarande var vänner i somras så hade vi glidit ifrån varandra. det som hände i hennes liv uppdaterade hon mig inte om och det som hände i mitt liv uppdaterade inte jag henne om. vi var inte varandras prio nr 1 liksom. så har det varit en lång tid faktiskt, nu när jag tänker efter. tycker det som hände var synd för stunden men jag tycker att jag klarar mig bra utan henne. Vi slutade våran "relation" som ovänner pga av vi inte höll med om varandras åsikter, vi tyckte inte lika helt enkelt. jag har mina andra vänner nu och jag mår bättre än någonsin, inte för att jag och Diana är ovänner men just för att det inte är jobbigt nånstans på vän-fronten, allting är prima och jag har lagt vår vänskap bakom oss, det var inte menat för oss att vara vänner.

2013-10-24 @ 00:17:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback