Måndag vare ja

Hej på er! Kom hem igår vid 10 ungefär och då väntade bara en dusch innan läggdags. Hade iallafall en jättebra och mysig helg i Norge! Kom nyss hem iallafall efter en avklarad måndag. Dagen har varit bara bra. Skoldagen gick snabbt och efter det så gick jag och mötte Amanda och Johanna. Vi gick lite på stan och satte oss sen på ett café och drack milkshake, snackade och planerade en hel del inför helgen. Tog pepparkaks smak och den var hur god som helst! Jättebra avslut på dagen iallafall innan det blir plugg... Ska strax äta middag sen ska jag försöka göra klart att i skolan som behövs att göra så jag kan kolla på film ikväll eller något. Kollade på Linas kvällsbok i Norge och hann inte sse klart den så det hade jag velat göra. Aja, strax kommer bilder från Norge också så stay tuned! 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback