Igår & idag

- två veckors gammal bild ungefär
 
Hej på er! Hur mår ni? Själv mår jag bara bra. Sitter nu i sängen, Amanda plattar mitt hår och samtidigt så lyssnar vi på en podd och fikar haha. Tänkte berätta lite om igår. På dagen så låg jag och Amanda i sängen i stort sätt hela dagen. Så sega. Vid halv 6 åkte jag hem och en timme senare så kom Linnea till mig. Vi fixade oss och drog sen till Osten där Emil och Elias var. Vi skulle egentligen kolla på en match men den hann sluta innan vi kom haha. Senare kom även Rasmus, Amanda, Carro, Johanna och några fler. Vi var där hela kvällen, umgicks, sen spelade killarna poker och vi andra kollade film osv. Trevligt trevligt. Jag och Amanda kom hem vid halv 1 ungefär och somnade inte förrens halv 5 (halv 4 då man ställde tillbaka klockan). Vi kollade film, studentfesten som förövrigt var as bra, åt massa gottis, duschade osv. 
 
Vaknade strax innan 12 och gick då upp. Amanda sov fortfarande som en stock så jag gjorde frukost på sängen till henne (ja man är bara för underbar). Kantarellmackor gjorde jag, satan vad gott det var!! Aja, vid 5 ungefär ska vi hem till Natalija för att käka middag med Amanda Larsson och Milica. Det ska bli kul då det var ett tag sen vi umgick påriktigt (dvs bortsätt från att stöta på varandra och stå och prata lite). Efter det ska jag och Amanda träffa Johanna. Vet inte riktigt än vad vi tre hittar på med det löser sig. Men vi hörs, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback