Framme i Norge


Jag kom fram till Norge, efter många om och men haha. Ni ska bara veta hur klantig jag var.. Det var så att jag glömde mitt leg och det slutade med att jag blev hemskjutsad av mamma och fick boka om flyget till ett senare. Alltså alltid jag. Åkte iallafall från min dörr ända till Norge på egen hand *feeling proud*. Åt lite på Arlanda och sov på planet. 

Kom fram till Norge och träffade alla, superkul verkligen. Så länge sen. Vi åt sushi till middag som var jättegott! 

Nu ligger alla nerbäddade i soffan med massa snacks framför film. Hur mysigt som helst. Insåg nyss att detta är min första mys/hemmakväll sedan jag började gymnasiet. Iallafall med godis, film osv. Känner att detta behövs. Bara slappna av och ta det lugnt! Aja, ska kolla på filmen nu så vi hörs imorgon. Puss sålänge


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback