Fake it until you make it

Hej på er alla! Regnig dag idag, ush. Ännu en dag närmare höstlovet, bara 3 skoldagar kvar. Helt sjukt. Började 11 idag så denna dag var chill. I skolan planerade jag och tjejerna väldigt mycket inför fredag. Vi ska nämligen äta middag hos Filippa i min klass (vi blir 17 stycken tror jag det var), sen fixa oss och dra på en lokalfest med tema halloween. Sjukt najs!! Efter skolan så åkte jag och Andrea först för att möta upp Amanda F, lämnade lite saker och fick pengar hon var skyldig. Efter det åkte vi och mötte upp Felicia, Frida, Hanna och Linnea, sen Fridas två kompisar. Vi alla åkte till Buttericks för att leta lite grejer. Haha Felicia och Linnea testade sjuka dräckter, så kul! Åkte hem (ok till Amanda) vid 5. Där väntade en donken burgare och sen pluggade jag lite på min redovisning, vi planerade att vi ska sätta igång med träningen och göra träningsschema osv. Sen var det dags för dans! Det gick bra, var bara helt slut i hela kroppen verkligen.. Kände mig som spagetti och gick runt och gäspade konstant. Får lägga mig i tid helt enkelt. Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska läsa lite Engelska bok, sen blir det sova. Natti

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback