You're my honey bunch sugar plum

Hola amigos! Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Vaknade, fixade mit lite och åkte sen till tandläkaren. Det gick bra förutom att jag hade i början av ett hål hehe, så ska laga det om en vecka. Ajdå, får inte slarva med tandborstningen. Sen dess har jag mest varit inne på datorn, varit barnvakt åt Milla, lagat pizza till familjen och käkat. Nu ligger jag i min säng och planerat inför kvällen. Skulle först på fest med några tjejer men den vart inställd så vi letar vidare. Ikväll sover iallafall Johanna hos mig. Aja, vi hörs puss
Postat av: Anonym

Du har så otroligt fina ögonbryn och ögon Moa!! Kan inte du snälla göra ett videoinlägg med hur du sminkar dig? Skulle verkligen vela se, så är jättetacksam om du orkar det! Kram

2013-10-31 @ 21:48:57
Postat av: Anonym

Du har så otroligt fina ögonbryn och ögon Moa!! Kan inte du snälla göra ett videoinlägg med hur du sminkar dig? Skulle verkligen vela se, så är jättetacksam om du orkar det! Kram

2013-10-31 @ 21:48:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback