Shoppingtips

Det var en läsare som frågade för något dag sen om jag kunde tipsa på lite olika saker som man kan shoppa och självklart kan jag det. Här kommer lite tips på vad jag hade köpt ifall jag hade massa pengar att shoppa med:
 
Kläder kläder kläder, det får man aldrig nog av. Hade köpt en massa snygga tröjor, toppar, blusar osv. hade nog slagit till på någon Odd Molly tröja då kläderna i det märket är så sjukt snyggt. Har även sett att det har kommit in väldigt snygga kläder på Bik Bok! 
Smink!!! Gud vad jag vill ha en massa sminksaker. Nästan det ända som står på min julönskelista hitills. Ögonskuggan på bilden från Naked 2 hade jag lätt slagit till på. Skulle inte säga nej till något på bilden faktiskt, åh. 
 
Skooooor. Hade lätt köpt ett par snygga mysiga Uggs att krypa ner i nu på vintern. Alltså kolla på dom till höger, hur söta var inte dom? Har aldrig sätt i butik dock så det suger ju. Men ett par skor skulle jag nog införskaffat! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback