Lite random fakta

- När jag blir mätt får jag väldigt ofta hicka (?) 
- Jag sjunger heeeela tiden och relaterar saker till låtar, det har även många i min nya klass lagt märke till haha
- Har länge velat ta tag i träningen men något har alltid kommit emellan (ja lite lat har jag också varit) men ska börja nästa vecka HELT bestämt nu med Amanda
- Har på senaste tiden haft behov av att somna med lugn musik i öronen
- Det är nästan lite komiskt hur mycket jag kan övertänka ibland och vad jag sen kan komma fram till
- Lovade tandläkaren igår att jag skulle ta tandtråd varje kväll och det vet vi alla att det inte kommer hända
- Trivs verkligen jättebra i min klass och även skolan
- Fick B på speaking test idag i Engelska!!!!!!
- Har haft väldigt mycket hål i tänderna 
- Måste seriöst slinga mitt hår snart, ta bort utväxten. Men det innebär att jag samtidigt måste klippa mig så därför skjuter jag på det hela tiden
- Har börjat lyssna sjukt mycket på olika podcasts, bästa
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback