Igårkväll

Hej babes! Åt middag hos Amanda igår och sen fixade vi oss. Efter ett tag kom Vendela och vi började gå i regnet mot bussen. Påvägen till dit vi skulle så träffade vi även på Markus. Kvällen var lyckad iallafall och man lärde känna en del nya människor, många från skolan också så det är ju kul. Fick sen skjuts (<333) hem av Vendelas mamma och Amanda sov här sen. Vi vaknade vid 10 ungefär och sen dess har jag inte gjort ett skit. Vet inte om jag pallar göra något innan kvällens planer. Amanda F fyller nämligen år idag (grattttiiis älskade bästa du) så ska på middag och fira henne. Men jag hör kanske av mig mer idag annars hörs vi imorgon, puss
Postat av: Karlos

Hahahhaha det är ju anton <3333

2013-11-16 @ 15:01:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback